Pogoji poslovanja

A. ORGANIZATOR

Prireditev je organizirana iz strani športne agencije  - Eurofest d.o.o., Ulica 15. maja 21 , 6000 Koper - Capodistria, Slovenia.

Namestitev za udeležence je mogoča samo preko organizatorja!

 

 EUROFEST PASS KARTICA

Vsak udeleženec 26. Eurofesta bo ob prihodu prejel Eurofest pass kartico. Eurofest pass kartica je pogoj, da se lahko udeležiš turnirja, vstopiš na vsa Eurofest prizorišča dogajanja. Hkrati pa vam nudi določene popuste in ugodnosti.

 

Lastnik Eurofest pass kartice lahko:

-          Sodeluje na turnirju

-          Vstopi na prizorišča dogajanja turnirja (dvorane, garderobe)

-          Brezplačno koristi avtobusni prevoz do športnih dvoran.

-          Koristi določene ugodnosti in popuste, ki ji ponujajo parterji.

Cena: 20€  (vključeno v paketno ceno). 


B. PRIJAVNINA

Prijavnina znaša:

  • 130€, če je plačana pred 25.11.2017
  • 150€, če je plačana do 25.1.2018
  • 170€, če je plačano po 25.1.2018

Ekipa je uradno prijavljena, ko plača prijavnino in 10% zneska namestitve in prehrane. Vsa plačila se vršijo na transakcijski račun podjetja EUROFEST d.o.o.:

IBAN SI56 10100 – 0038644698 // SWIFT: BAKOSI2X

  

C. PLAČILO PAKETA (NAMESTITEV, HRANA, DODATNE UGODNOSTI) TER KAVCIJE

- Plačilo prijavnine in 10% avansa namestitve mora biti poravnano v roku 20 delovnih dni od prve prijave. Preostali stroški se morajo poravnati do 20. maja 2018.

- Zadnji rok za dokončno potrditev prijave in oddajo pogodbe s točnimi podatki (kategorije, št. udeležencev, podatek o prvem in zadnjem obroku, vrsta namestitve, itd.) je 1.6.2018.

- Ob prihodu je potrebno plačati 150€ kavcije na ekipo za morebitno nastalo škodo med bivanjem. Kavcija je vračljiva ob vašem odhodu v primeru, da na mestu vašega bivanja tekom prireditve in bližnji okolici ni bila storjena škoda z vaše strani. Hkrati kavcija obvezuje ekipe, da se udeležijo vseh pomembnih družbenih dogodkov, kot so otvoritvena in zaključna slovesnost. 

 

D. ODPOVED SODELOVANJA/ PRIJAVE

- Ekipa je uradno registrirana, ko je plačana prijavnina in 10% stroškov nastanitve in prehrane.

- Zadnji rok za prijavo je 15.5.2018, po tem datumu so stroški bivanja višji za 10%.

- V kolikor se število udeleženih po 1.6.2018 spremeni je za vsako dodatno osebo potrebno doplačilo, ki znaša 10% zneska namestitve ter prehrane. V primeru odsotnosti katerega od prijavljenih po tem datumu, denarja NE vračamo.

- 1.6.2018 je končni datum za plačilo vseh stroškov nastanitve, prehrane in prijavnine.

- Najkasneje do 1.6.2018 je tudi rok za oddajo podpisane pogodbe s popolnimi podatki (kategorija, število udeležencev, podatki o vrsti nastanitve, itd.)

- Če se število udeležencev po 5.5.2018 poveča želena nastanitev pa je v celoti zasedena, si organizator pridružuje pravico do namestitve dodatnih udeležencev v drugem objektu in poda ceno, ki je določena za to vrsto nastanitve.

 - V primeru odpovedi sodelovanja pred 20.5.2018 si organizator zadrži 200€ administrativnih stroškov, ostalo se vrne ekipi. 

- V primeru odpovedi sodelovanja do 10.6.2018 se vrne ekipi 50% vplačanega denarja. 

- V primeru odpovedi sodelovanja po 10.6.2018, organizator ne vrača vplačanega denarja.  

E. DRUGI SPLOŠNI POGOJI SODELOVANJA

-  Prihod pred uradnim začetkom festivala in odhod po uradnem datumu zaključku festivala je mogoč s predhodnim dogovorom z organizatorjem. Vsak dodaten dan bivanja se plača po veljavnem ceniku.

- Namestitvene in s tem tudi prehranske kapacitete so omejene in z vsako rezervacijo ostalih ekip se izbira zmanjša. Ekipa, ki je predhodno rezervirala zahtevano namestitev, ima prednost nastanitve v le-tej.

- V nekaterih tipih namestitev so obroki organizirani v bližnjem prehrambenem objektu.

- Ekipe, ki so nameščene v šolah, kjer tuši niso na voljo, uporabljajo prhe na bližnjih igriščih in mestih, kjer se organizirajo tekme.

- Ekipe morajo ob prihodu izročiti kavcijo v vrednosti 150€ na ekipo za morebitno škodo med bivanjem. Kavcija je vračljiva v primeru, da na mestu bivanja ekip in v bližnji okolici v času prireditve ni bila storjena škoda s strani ekipe. Hkrati kavcija zavezuje ekipe, da se udeležijo vseh pomembnih družbenih dogodkov, kot sta otvoritvena in zaključna slovesnost ter da odigrajo vse tekme po urniku.

- Če udeleženci ne upoštevajo pravil na igrišču ali v objektu, kjer bivajo, in se ne obnašajo primerno, ima organizator pravico, da jih kaznuje z opozorilom in zadržanjem kavcije. Udeleženci, ki kljub opozorilu še naprej kršijo pravila in se neprimerno vedejo, bodo izključeni iz turnirja.

- Vsako kršenje in povzročitev škode je odgovornost kluba/ ekipe in se ustrezno sankcionira s plačilom škode in izključitvijo iz turnirja, v kolikor gre za večji prekršek.

- Udeleženci Eurofesta sodelujejo na lastno odgovornost in v času tekmovanja niso zavarovani. Zavarovanje za tujino si udeleženci uredijo v lastni državi pred odhodom.

- Najmanjše število oseb je 12 na ekipo.

- V primeru nezadostnega tevila registriranih ekip v posamezni kategoriji se organizator lahko odloči za združitev dveh kategorij.

 

ZA VEČ INFORMACIJ NAS PROSIM KONTAKTIRAJTE NA:

info@eurofest.si

sponzorji












Eurofest d.o.o., Ulica 15. maja 21, 6000 Koper | Fax: (+386)-5-640-41-10 | info@eurofest.si
web: tauron.si / 2011